Gyakran ismételt kérdések
Mennyi a kiszállítás költsége?
Az ország egész területén ingyenesen szállítunk 30 000 Ft feletti rendelés esetén.
Ezen összeg alatt:
GLS csomagpontra történő szállítás esetén a szállítási díj: 1290 Ft
Házhozszállítás futárszolgálattal, előre utalás esetén a szállítási díj: 2288 Ft
Házhozszállítás futárszolgálattal, utánvétel esetén a szállítási díj: 1990 Ft
Csak regisztrált felhasználók rendelhetnek?
Nem, webáruházunkban regisztráció nélkül is rendelhetsz, elég betenni a kosárba a terméket, majd a Pénztár gombra kattintani és megadni a szükséges adatokat.
Vidékre vagy külföldre is kiszállítjátok a termékeket?
Vidéki tarifánk megegyezik a budapestivel. Külföldre is meg tudjuk oldani, ehhez egyedi árat adunk.
Hogyan lehet a vadaszkutyashop.hu webáruházban fizetni?
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Utánvét - átvételkor fizetsz készpénzben a futárnak
Átutalás - előre átutalod a pénzt a bankszámlánkra
Az utaláshoz szükséges banki adatok:
Kedvezményezett neve: Dog Stores KFT.
Bankszámlaszám: OTP Bank 11705022-21458312
Kérjük, utaláskor a Közlemény rovatban tüntesd fel a rendelésszámot!
A megrendelt termékeket a végösszeg hiánytalan megérkezését követően szállítjuk az általad megadott címre.
E fizetési módokra lehetőség van mind az GLS csomagponton maradó szállítási mód, mind pedig a termékek futárszolgálattal történő házhozszállítása esetén is.
Kapok számlát a megrendeléseimről?
Természetesen igen. Minden vásárlónknak, e-mailben küldjük a számlát.
Hogyan és mikor kapom meg a megrendelt termékeimet?
Rendelésedet annak beérkezésétől számított 24 órán belül feldolgozzuk. A megrendelt termékeket 1-2 nap múlva szállítjuk az általad megadott címre. Kivételt képeznek ez alól azok a termékek, amelyek a megrendeléskor raktárkészleten nincsenek (pl. szezonális termékek), illetve speciálisan méretre vagy személyre szabottan kerülnek megrendelésre a gyártótól a vásárlás után.
Kapok értesítést a szállítás idejéről?
Amint rendelésed becsomagoltuk és átadtuk a futárnak, e-mailben értesítünk. Ezt követően 1-2 munkanap múlva érkezik meg a csomag, amelyről aznap értesítést kapsz SMS-ben vagy emailben.
Személyesen is átvehetem a termékeimet?
Csak GLS csomagponton van lehetőség átvenni a terméket. A megrendelőlapon tetszőlegesen kiválasztható a szállítási módnál.
Cégünk székhelye nem személyes átvételi pont.
E-mailben is leadhatom a rendelésem?
Igen. Írj egy e-mailt a vadaszkutyabolt[kukac]gmail.com email címre a megrendelni kívánt termékek listájával.
Kérjük, add meg az e-mailben a vásárlás lebonyolításához szükséges elengedhetetlen adatokat:
Név:
Szállítási cím:
Számlázási cím (ha nem egyezik a szállítási címmel):
Telefonszám, amin elérhető vagy:
Termék cikkszáma (ez nagyon fontos információ, ezért kérjük, semmiképp se feledkezz meg róla!):
Termék megnevezése:
Darabszám:
Mikor kapok számlát?
Emailben, a csomag kézhezvétele után.
Mi a teendő akkor, ha nem tetszik a termék, vagy sérült, hibás?
Online vásárlás esetén élhetsz az elállás jogával, ami azt jelenti, hogy ha meggondoltad magad, nem tetszik a termék, sérült, vagy hibás, akkor 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheted nekünk, és mi visszafizetjük annak vételárát. Ám ebben az esetben a szállítási költséget neked kell állnod (portósan feladott csomagot nem áll módunkban átvenni). Az elálláshoz való jog nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor nem rendeltetésszerű használatból következően sérült meg a termék. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ide tartozik az az eset is, ha felügyelet nélkül hagytad játszani kutyádat az apporttárgyakkal, vagy egyéb tréning eszközökkel és azokat ő megrágta, tönkretette! Meghibásodásokkal, garanciális kérdésekkel kapcsolatban kérjük, olvasd el Garancia oldalunkat, vagy keress meg minket e-mailen, telefonon és készséggel állunk rendelkezésedre.
Nem találtál választ? További kérdésed van?
Amennyiben nem találtál választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd ügyfélszolgálatunkat hétköznap 9-17 óráig a +36 30 966 6177-as telefonszámon vagy küldj egy email az vadaszkutyabolt[kukac]gmail.com email címre.