Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhozszállítás futárszolgálattal vagy MPL postán maradó szállítás), valamint fizetési módot (utánvét, banki előre utalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a GYIK menüben, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot.


Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki előre utalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 20 000 Ft feletti utánvétes vásárlás esetén fenntartjuk a jogot előleg bekérése, banki átutalásos fizetési móddal. 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. Várható szállítási idő: 7-14 nap, kivételt képeznek ezalól azok a termékek, amelyek a megrendeléskor raktárkészleten nincsenek (pl. szezonális termékek), illetve speciálisan méretre vagy személyre szabottan kerülnek megrendelésre a gyártótól a vásárlás után.  A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az Ügyfélszolgálat menüpontban található e-mail címen vagy telefonszámon.

Szállítási díjak Magyarország területén:

20 000 Ft felett: INGYENES

Ezalól kivételt képez a shop-ban kapható zsákos kiszerelésű tápok, ezek kiszállítási díja következőképpen alakul:

  • 20kg (1zsák)     2.311Ft
  • 40kg (2zsák)     4.213Ft
  • 60kg (3zsák)     4.853Ft
  • 80kg (4zsák)     7.811Ft

Ezen összeg alatt a szállítási díjak így alakulnak:

MPL Postán maradó szállítás - 1100 Ft

Az MPL Postán maradó szállítás lényege, hogy az ország szinte bármelyik (több mint 2550!) Postahivatalában átvehetők a megrendelt termékek. A legkényelmesebben elérhető Postahivatal kiválasztásában egy lenyíló menü nyújt segítséget a rendelési folyamat során. A megrendelt termékek így a Vásárló által kiválasztott Postahivatalba fognak érkezni. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát is.

 
Házhozszállítás futárszolgálattal, előre utalás esetén - 1200 Ft
A csomagot az MPL futárszolgálat szálíltja házhoz. Kérjük, a Szállítási cím űrlapon olyan adatokat adjon meg, ahol nap közben tarózkodik. Amennyiben a szállítás napján mégsem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést. Ha bármilyen oknál fogva Ön a második napon sem tudja átvenni csomagot, az MPL értesítőt hagy az Ön számára, amelyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig átvehető a küldemény.
 
Számlázási adatok:
Kedvezményezett neve:
Adószám:
Cégjegyzékszám:
Kifizetéskor a Közlemény mezőben kérjük, tüntesse fel a rendelészámot!
A megrendelt termékeket a végösszeg hiánytalan megérkezését követően szállítjuk az Ön által megadott címre.
 
Házhozszállítás futárszolgálattal, utánvétel esetén - 1400 Ft
A csomagot az MPL futárszolgálat szálíltja házhoz. Kérjük, a Szállítási cím űrlapon olyan adatokat adjon meg, ahol nap közben tarózkodik. Amennyiben a szállítás napján mégsem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést. Ha bármilyen oknál fogva Ön a második napon sem tudja átvenni csomagot, az MPL értesítőt hagy az Ön számára, amelyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig átvehető a küldemény.
 

Szállítás külföldre

Külföldre szállítás esetén a szállítási díjra vonatkozóan külön árajánlatot adunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
Megrendelő elfogadja a tényt, hogy a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet teljes szövege itt olvasható:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az "Ügyfélszolgálat" vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, a vadaszkutyabolt[kukac]gmail.com e-mail címre küldött e-mailben kerülhet sor.

Legújabb termékeink